Am terminat Pisicuța Ira!

Ieri am terminat povestirea asta. A ieșit altceva decât mi-am imaginat eu la început. Oricum arată bine. După mai multe tentative, aseară am pus punct. Nu este un punct final. Vreau să mai dezvolt puțin idea și chiar finalul. Ce-a fost mai greu a trecut! Și sunt foarte mulțumit! Asta contează. Sunt curios dacă voi păstra numele acesta în condițiile în care pisicuța are un rol aproape secundar. Acum, în această formă, rolul cheie îl are o carte. Da o carte care se numește Stăpânul Timpului!
Acum trebuie să definitivez alte povestiri schițate în ultimele luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aventurile Suboceanice: Trezirea Puterilor Ascunse

 Am publicat o nouă povestire fantastică! Poate fi achiziționată de pe Smashwords și  pe Google Play . Scurtă descriere : Într-o lume subac...