Maximorum / Minimorum?

Minimaximorum. Un aparat fantastic! pe scurt mMM. Această povestire va integra mai multe idei care mă bântuie de ceva timp. Aici se vor regăsi și Submarinul „Timpuri vechi”, și călătoriile la viteza luminii, și explorarea altor lumi și cine mai știe ce voi mai scrie...
Adun idei. Deocamdată sunt doar frânturi. Aparatul în prima fază reduce obiectele, apoi va reduce și ființele vii. Apoi le va transporta departe, departe...

Am deja 6 variante. Încerc varianta 2 cu virușii și antivirușii materializați! Cred că o să meargă.Am un personaj deja: Fabian. Este student și a inventat minimaximorum! A făcut deja un experiment, în fața presei și a convins pe toată lumea că ce a descoperit el poate fi catalogat drept invenția secolului sau a mileniului!
...

În paralel stâng date pentru Cronicile Înțelepților. Merge mult mai greu decât m-am așteptat. De fiecare dată începutul este greoi...

...
Fabian părăsește Terra pentru a se instala pe Shansa. Are tot ce-i trebuie aici, în primul rând liniște și spațiu de dezvoltare. Are 45 de ani, este căsătorit și are un băiat, Lexis de 12 ani. Și juniorul are în cap o mie de invenții...Totul merge bine până când virușii reușesc să pătrundă în rețeaua proprie.
...
mMM a luat o nouă întorsătură. Dar mai întâi am trecut la dezvoltarea contextului, a lumii în care se desfășoară acțiunea. Am adăugat imagini sugestive, am descris câteva scene de pe Terra dar și de pe Shansa și încă mai am...
 așa arată minimorum/maximorum mMM (prototip)

 flori de pe Shansa

 primele construcții de pe planeta Shansa
 transportoare prin fabinet

 alte transportoare

 rețea de transport prin fabinet
 virus materializat în fabinet

 altă floarede pe planeta Shansa

...Fabian a ajuns într-un buncăr al serverelor. E chiar al propriei rețele interplanetare. Apar în curând și roboții înzestrați cu I.A. (inteligență artificială). Și ce inteligenți sunt!

8 martie 2018.
Cred că de 2 săptămâni stau blocat în acel bunkăr. Nu prea știu cum să merg mai departe...

10 april 2918
Am abandonat pista asta cu bunkărul. am dus povestea prin fabinet! Apoi pe Bosffir, satelitul Shansei unde robii (roboții inteligenți creați de Fabian se dezvoltă fantastic de repede, chiar și în absența creatorului lor). În timp ce Fabian este blocat prin fabinet, Anonimus, asistentul său, un alt rob preia controlul Bosffirului!
Anonimos nu este de acord cu denumirea de robi! Fabian a căutat un alt nume pentru super roboții săi inteligenți: bisari i-a denumit. Anonimus n-a mai avut nimic de comentat! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aventurile Suboceanice: Trezirea Puterilor Ascunse

 Am publicat o nouă povestire fantastică! Poate fi achiziționată de pe Smashwords și  pe Google Play . Scurtă descriere : Într-o lume subac...