Prima mea carte despre Dunăre

Așa se numește ultima mea carte publicată pe Smashwords și pe Google Play. Se adresează copiilor și nu numai. Prezintă informații și mai ales imagini frumoase despre izvoarele și afluenții fluviului, despre orașele străbătute de Dunăre, dar și despre principalele poduri care traversează această apă. Nu lipsesc informașiile despre debitele maxime și minime din diverse puncte, inundațiile din ultimele două secole în tot bazinul (am inclus un tabel). Am adăugat un capitol inedit intitulat Dunărea și filatelia. Ei bine, aici am postat câteva mărci poștale faine și colițe superbe cu tema Dunărea: nave, steme ale orașelor de pe Dunăre, Delta Dunării etc. Apropo de deltă. Un capitol special este dedicat Deltei Dunării. Și nu în ultimul rând am inclus și două legende despre acest fluviu. O carte plăcută la vedere și la lectură.
Cartea poate fi achiziționată de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aventurile Suboceanice: Trezirea Puterilor Ascunse

 Am publicat o nouă povestire fantastică! Poate fi achiziționată de pe Smashwords și  pe Google Play . Scurtă descriere : Într-o lume subac...