Sunt pe Smashwords!

De astăzi, 26 decembrie 2017, am trecut cu 10 povestiri pe Smashword. Am finalizat Catedrala și Jocul și le-am postat într-o nouă prezentare: Planeta ascunsă. Pe lângă aceste 2 povestiri se regăsesc și cele 8 din Anticariatul... unele dintre ele ușor revizuite. Practic încerc mai multe piețe să văd dacă se mișcă ceva. Pe google play nu reușesc să republic Anticariatul...
Deja mă gândesc la Cronici...Am pregătit materialul brut.
La cât de repede se publică orice lucrare pe Smashword sunt convins că voi publica aici mult și bine.

Planeta ascunsă poate fi achiziționată de aici



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aventurile Suboceanice: Trezirea Puterilor Ascunse

 Am publicat o nouă povestire fantastică! Poate fi achiziționată de pe Smashwords și  pe Google Play . Scurtă descriere : Într-o lume subac...